Per Capita Caps in Medicaid – Lekcje z przeszłości cd

Co więcej, dzięki zwiększeniu dochodów podatkowych i zmniejszeniu transferów pieniężnych, Medicaid obecnie oszczędza rząd federalny i stanowy 21 miliardów dolarów rocznie.5 W jaki sposób te historyczne polityki są zgodne z dzisiejszymi propozycjami reformy Medicaid. Proponowane przez Ryana pułapy mają zastosowanie wyłącznie do wydatków i odbiorców Medicaid, ponieważ Medicaid dawno temu był oddzielony od dobrostanu pieniężnego. Kwoty pułapów byłyby początkowo równe średnim wydatkom Medicaid w 2016 r. Według kategorii kwalifikowalności i według stanu, a nie jednej określonej ustawowo kwoty. Jednak ograniczenia będą rosły wolniej niż zgodnie z obowiązującym prawem , więc z czasem przestają być powiązane z rzeczywistymi kosztami Medicaid, tym samym ograniczając zdolność państw do dostosowania się do szybkiego postępu technologicznego, epidemii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń. Niemniej jednak, podobnie jak w latach 50. XX wieku, zniechęcanie beneficjentów Medicaid do otrzymania kosztownej opieki lub utrzymania pacjentów o najwyższych kosztach poza programem byłoby najczystszymi sposobami ograniczenia wydatków państwowych. W tym celu plan Ryana pozwoliłby państwom na nakładanie wymogów pracy, pobieranie składek, oferowanie pakietu ograniczonych świadczeń, zmianę beneficjentów na indywidualny rynek ubezpieczeń oraz tworzenie limitów rejestracji lub list oczekujących.
Medicaid tworzy dzielącą relację między rządem federalnym a rządem stanowym. Mandaty federalne i otwarte dzielenie kosztów federalnych mają stanowić zachętę do wydatkowania środków publicznych, ale państwa często sprzeciwiają się dużym kosztom. Zarówno budżet stanowy, jak i federalny przyniosłyby korzyści, gdyby każdy odbiorca Medicaid kosztował mniej. Niestety, limit na głowę na wydatki federalnych Medicaid raczej nie osiągnie tego celu. Zamiast unowocześniać Medicaid, historyczne doświadczenia w Stanach Zjednoczonych sugerują, że czapy per capita po prostu zmniejszyłyby program.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne pod adresem.
Ten artykuł został opublikowany lutego 2017 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Wydziału Ekonomii, Uniwersytetu Vanderbilta (AJG-B.) I Szkoły Medycznej Uniwersytetu Vanderbilta (SSN), Nashville.

Materiał uzupełniający
Referencje (5)
1. Antos J, Capretta J. Plan zdrowotny Republikanów House. Blog poświęcony zdrowiu. 22 czerwca 2016 r. (Http://healthaffairs.org/blog/2016/06/22/the-house-republicans-health-plan/).

2. Park E. Komentarz: podobnie jak w przypadku grantu blokowego, pułap na osobę w przeliczeniu na jednego mieszkańca spowodowałby przeniesienie kosztów na państwa i narażenie beneficjentów na ryzyko. Waszyngton, DC: Centrum Budżetowe i Priorytety Polityki, 16 czerwca 2016 r. (Http://www.cbpp.org/health/commentary-like-a-block-grant-medicaid-per-capita-cap-would-shift- koszty-stany-i-miejsce).

3. Schottland CI. Zmiany w zabezpieczeniach społecznych z 1958 r .: historia podsumowująca i legislacyjna. Biuletyn Social Security.1958

4. Komitet ds. Sposobów i środków Izby Reprezentantów. Zasoby medyczne dostępne w celu zaspokojenia potrzeb odbiorców pomocy publicznej: raport. Washington, DC: Government Printing Office, 1961.

5. Goodman-Bacon A. Długoterminowe skutki ochrony dzieciństwa: wdrożenie Medicaid, zdrowie dorosłych i wyniki rynku pracy Zbiór roboczy Narodowego Biura Badań Gospodarczych nr. 22899. Grudzień 2016 (http://www.nber.org/papers/w22899.sy=899).

Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (4)
Zamknij Cytowanie artykułów
[hasła pokrewne: lek bez recepty na zapalenie pochwy, cyklopiroksolamina, Fitolizyna ]
[podobne: pediatra na telefon katowice, laryngolog bez skierowania, antybiotyki spis alfabetyczny ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: antybiotyki spis alfabetyczny laryngolog bez skierowania pediatra na telefon katowice